Zon in Barcelona! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Anne Janssen - WaarBenJij.nu Zon in Barcelona! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Anne Janssen - WaarBenJij.nu

Zon in Barcelona!

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

18 April 2014 | Spanje, Barcelona

Zo ik ben alweer een paar dagen in Barcelona en wat hou ik toch van de zon! Nu al overvolle stranden, alleen nog niemand durft de zee in;)

Laat ik beginnen bij dinsdag, prima vlucht gehad en meteen al een Nederlands meisje leren kennen. Op een terrasje voor mijn huis gewacht op diegene die mij de sleutel kwam brengen. Kamer is prima en ik ontmoette toen meteen een Spaans huisgenootje. Nadat ik die dag even in de zon in het park heb gelegen en wat boodschappen heb gedaan ben ik vroeg gaan slapen. Woensdag meteen de eerste meeting, alhoewel om tien uur op het terras, geen ramp! Gesproken met mijn belgische begeleider en een jongen die zijn post doc doet, het is een leuk project, maar daar zal ik meer over vertellen als ik zelf ook echt meer weet. Ik zit in een ruimte met phders en werd meteen meegevraagd voor de lunch, gezellig. Ook vertelden ze me meteen dat het hier van donderdag t/m maandag paasvakantie is en ook woensdag een nationale vrije dag is, goed begin dus!

Dus donderdag, mijn eerste vrije dag, maar eens op zoek naar een sportschool (ja ja zal toch fit moeten blijven), al vrij snel een gevonden bij mij in de buurt (alleen communicatie half in Spaans, half in Engels was wat moeizaam), maar wel een met zwembad;). Alleen kan ik er pas in mei terecht. Toen had ik wel echt even behoefte aan mensen om me heen (zoals jullie weten ben ik slecht in alleen zijn;)) dus op met de metro naar het strand waar mensen aan het beachvolleyballen waren. Eerst een potje gespeeld met een zweeds stelletje en daarna heel wat potjes met een aantal spaanse mannen. Die zijn daar alle vrije dagen dus dat is goed om te weten!

Thuis mijn Amerikaanse huisgenootje leren kennen die wel dingen samen wil ondernemen. Dus meteen die avond op stap geweest en naar het Opium gegaan, mooie club aan het strand, voor veel Nederlanders, waaronder ik zelf heel leuk, maar zij en haar vrienden vonden het so overrated:) Werd daar plotseling geknuffeld door een grote bewaker, gaf me een kus op mijn wang en liep weer weg, zal mijn lengte wel interessant hebben gevonden;). Vandaag met mn huisgenootje weer naar het strand geweest en een beetje door Barcelona geslenterd, mooie stad!

Zoals jullie lezen geen slecht begin hier, maar de rest van het weekend moet ik ook maar eens wat papers gaan lezen die ik meegekregen heb!

Liefs, Anne

  • 18 April 2014 - 23:24

    Iris:

    Hey Annie!
    Fijn dat je het naar je zin hebt! Maar had ook niet anders verwacht haha.
    Geniet ervan :)
    Xxx iris

  • 18 April 2014 - 23:31

    Thijs:

    Hey Anne,

    Leuk verhaal ik ben benieuwd wat er nog allemaal meer gaat komen. Veel plezier de komende tijd.

    Groetjes,
    Thijs

  • 19 April 2014 - 00:45

    Kitty:

    He anne


    Gaat alweer goed daar he , je valt weer met je neus in de boter lees ik :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) maar geniet er maar lekker van ik ga je zoveel mogelijk volgen doe je best dikke kus. Xxxxx ook gr van goof :-)

  • 19 April 2014 - 01:06

    Willem:

    Nice! Klinkt veel belovend! Voorzichtig met het gebruik van opium!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Anne

Actief sinds 17 April 2014
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 5983

Voorgaande reizen:

15 April 2014 - 31 Juli 2014

Stage Barcelona

Landen bezocht: