Toerist uithangen in Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Anne Janssen - WaarBenJij.nu Toerist uithangen in Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Anne Janssen - WaarBenJij.nu

Toerist uithangen in Barcelona

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

13 Mei 2014 | Spanje, Barcelona

Na de eerste weken ongeveer alleen het strand te hebben gezien van Barcelona, heb ik dit weekend toch eens wat meer bekeken. Woensdag was een normale stagedag , maar ’s avonds toch weer meteen door naar het strand om te beachvolleyballen.

Donderdag kwam Jules aan in Barcelona, en na vrijdag nog een normale stage dag te hebben gehad, was het een lekker weekend waarin we veel gezien hebben. Zo zijn we naar park Guell geweest, naar het olympisch stadion, met een gondel naar een fort boven op de Montjuic, lekker wijntjes gedronken op het mooiste uitzichtpunt van Barcelona, veel gewandeld door verschillende wijken van de stad, lekker op het strand geweest en natuurlijk lekker gegeten.

Gister ook nog wel iets bizars meegemaakt, we liepen in een zijstraat van La Ramblas en opeens voel ik iemand aan mijn tas zitten. Ik kijk achterom en ik zie net een man zijn handen van mijn tas afhalen. Dus ik kijk hem aan van waar ben je mee bezig. Dan zie ik dat mijn tas openstaat en die had ik net daarvoor nog heel bewust dichtgedaan. Als reactie pak ik m vast om te kijken wat hij in zijn handen heeft, maar dat blijkt niks te zijn en hij kijkt heel onschuldig alsof hij er niks mee te maken heeft. Opnieuw kijk ik naar mijn tas en zie ik dat mijn portemonnee en telefoon er nog in zitten, een mislukte poging van hem dus. Ben dus gewaarschuwd!

Deze week ook weer begonnen aan een volle week stage en meteen een lekker druk weekje. Gister het weekendje nog afgesloten met een duik in de zee en lekker tapas eten! Vannacht is Jules weer naar Nederland gegaan en misschien komt donderdag Christine langs, die is namelijk op stage in Zuid-Frankrijk. En zaterdagavond komen Renske, Dorien en Evi. Lekker gezellig dus!

Vanavond maar weer eens gaan sporten na een weekendje beachvolleybal te hebben overgeslagen ;)! Ik kwam op de heenweg nog een jongleur tegen ;) Zie je wel vaker hier, zodra het stoplicht op rood springt gaat hij op zijn eenwieler de straat op en begint te jongleren, zie foto.

En ik kan jullie geruststellen ook in Barcelona regende het vandaag, zag alleen dat het weer in het weekend alweer goed was, fijn!

Liefs, Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Anne

Actief sinds 17 April 2014
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 5988

Voorgaande reizen:

15 April 2014 - 31 Juli 2014

Stage Barcelona

Landen bezocht: