Regenachtig paasweekend - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Anne Janssen - WaarBenJij.nu Regenachtig paasweekend - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Anne Janssen - WaarBenJij.nu

Regenachtig paasweekend

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

21 April 2014 | Spanje, Barcelona

Terwijl het in Nederland een zonnig paasweekend is geweest, was het hier vrij bewolkt en zelfs wat regenachtig. Zaterdag was het nog een mooie dag en ik ben die dag ook vroeg naar het strand gegaan. Al snel zag ik een van de jongens waar ik ook donderdag mee had gevolleybald, dus werd meteen gevraagd om een potje te spelen. Het mooiste potje van de dag was wel samen met een Spaanse kerel tegen twee Duitsers. We stonden met 20-15 achter (bij beachvolleybal gaat het tot de 21), maar wonnen die wedstrijd met 25-23. De Duitsers werden gedurende het spel steeds chagrijniger en gingen zelfs klagen over netfouten, etc. De rest van de dag heb ik ze niet meer terug gezien.

Het was een lange maar leuke dag op het strand, rond een uurtje of acht snel naar huis wat gaan eten en weer terug met de metro, want ik had die avond afgesproken met het Nederlandse meisje van de heenreis. Erg gezellig avondje, Heineken gedronken in een Irish pub met haar, Nederlandse vrienden en een Duits meisje (die ik had leren kennen op het strand).

Zondag was het wat regenachtig maar we hadden toch afgesproken om weer met z’n allen te volleyballen. Tuurlijk had ik er niet aan gedacht dat de supermarkten op zondag dicht zijn, maar gelukkig heb je op elke hoek van de straat de zogenaamde pakistani shops. Aan het eind van de dag klaarde het wat op en hebben we een aantal mooie actie foto’s kunnen maken. Daarna zijn we met de beachvolleyballers uiteten geweest, leuk om zo’n groepje te hebben om hier mee om te gaan. Vandaag was het toch echt tijd voor de papers, dus lekker dagje op mijn kamer, papers gelezen en veel mensen gesproken van thuis. Dit keer een Pasen zonder eieren eten en lekker brunchen, maar toch een geslaagd weekendje. Morgen wordt het dan toch weer tijd voor de uni. Ik ben benieuwd wat mijn project precies gaat worden.

Liefs, Anne

  • 21 April 2014 - 23:28

    Kitty:

    He lieve anne

    Wat een leven heb jij he , :-) :-) :-) wij maar werken , maar het weer was hier ook niet echt geweldig vandaag en 1 paasdag waaide het heel hard maar toen scheen de zon wel en was de temparatuur wel beter , vandaag was het bewolkt en we hebben ook regen gehad dus toch niet zo,n zonnige paassen .
    Maar ik hoorde van iris dat je met de pinksteren toch naar friesland gaat om te fietsen gezellig voor bepe .
    Nou de paasen was redelijk vandaag beter als gister maar we moeten het er mee doen dus, beter kan altijd he.
    Donderdag hebben we nog een partijtje zitten en het is vakantie dus misschien iets meer aanloop .
    Je vader en famke hebben nog gegeten bij ons vandaag was wel gezellig voor iris denk ik :-) :-) :-)
    Nou heel veel nieuws heb ik niet dus hou ik maar op , nou groetjes van ons en geniet daar nog maar hou je verhaaltjes wel bij .

    Gr kitty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Anne

Actief sinds 17 April 2014
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 6015

Voorgaande reizen:

15 April 2014 - 31 Juli 2014

Stage Barcelona

Landen bezocht: